۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۶

حسین پور:

تولیدات مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در 40 غرفه نمایشگاهی عرضه می شود

تولیدات مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در 40 غرفه نمایشگاهی عرضه می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تولیدات مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در 40 غرفه نمایشگاهی در بجنورد عرضه می شود.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان، دستاوردها و تولیدات مددجویان این نهاد در نمايشگاه دستاوردهاي كميته امداد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: اين نمايشگاه به منظور ارائه دستاورد هاي كميته امداد وتوليدات مجريان طرح هاي اشتغال از اول ماه مبارك رمضان به مدت 25 روز و در40 غرفه فروش شامل تولیدات، طرح های خودکفایی و عملکرد امداد، در شهربازي بجنورد برپا مي شود.

حسین پور با بیان اینکه برای نخستین بار این نمایشگاه در شهرستانهای اسفراین و شیروان نیز دایر خواهد شد؛ افزود: مدت زمان برگزاری این نمایشگاه در شهرستانهای فوق یک هفته خواهد بود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه اصلی غرفه رمضان تهران، کمیته امداد خراسان شمالی نیز با  پنج غرفه حضور خواهد داشت.

مديركل كميته امداد خراسان شمالي با بيان اينكه مجریان طرح های خودکفایی محصولات و تولیدات خود را برای فروش در این نمایشگاهها عرضه می کنند، افزود: اين نمايشگاهها براي سومين سال متوالي است كه از سوي اين نهاد بر پا مي شود.

حسين پور تصریح کرد: محصولات و تولیدات طرح های اشتغال کمیته امداد، 30 غرفه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

این مسئول افزود: سایر غرفه های این نمایشگاه نیز به ارائه خدمات این نهاد در زمینه مشاركتهاي مردمي، حامي يابي و يتيم نوازي اختصاص داده شده است.

وی ارائه محصولات در زمینه رودوزی سنتی، پوشاک محلی،  تابلوهای نقاشی،قاب، مواد غذایی، مبلمان، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پو شاک زنانه، مواد پروتئینی، لبنیات و خواروبار را از جمله کالاها و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه در حاشیه برگزار این نمایشگاه فعالیت های فرهنگی، مسابقات ویژه جوانان و نقاشی کودکان نیز برگزار خواهد شد گفت: هر شب در این نمایشگاه یک مسابقه برگزار و به برندگان آن جوایزی اهداء خواهد شد.

کد خبر 2093860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha